9.7.2016

Jopas nyt!

Oon tässä nyt jonkun aikaa kypsytellyt sellasta ajatusta kun vloggaaminen. Tarkemmin vielä neulepodcastien tekeminen. (Pitänee huomauttaa et vähän oon allerginen tolle PODcast sanalle koska se tarkottaa äänitallennetta eikä niinkään videota. Sen takia mä tuun varmaan enemmän puhumaan vlogaamisesta kun tuosta äänitallenteesta)
Asarum, Tui ja Nekkis tekee ainakin niitä, nuo siis sellasia joita nyt eniten seuraan ja innolla ootan aina uutta jaksoa.
Ajatushan lähti siis siitä kun joku noista kolmesta kertoi #kanavalla että tollasia videoita kuvaa ja linkkasi niihin. Sitten alkoi yks jos toinenkin tiputtelemaan linkkejä omiin videoihinsa. Päässä alkoi kypsymään ajatus siitä että jospa mäkin! Olis vähä erilainen bloggaamisen muoto ainakin :)
Se on kyllä siis mulle selvää että en kyllä erityisjutuista ala kauheasti siellä kertomaan, ainakaan niistä mitkä liittyy lapsiin. Omistani voin kertoa jos tulee sellanen kertomisfiilis.

Ekan videon kuvaaminen oli aivan kamalaa! En aatellu et se ois niiiin vaikeata tai että minä joka on yleensä papupata voisi vaikka unohtaa miten puhutaan :D Sitkeesti kuvasin sen ekan osan ja sitten vähän ehkä innostuin lisää.
Nyt on kaks videota julkaistuna ja tänään kuvasin kolmannen. Oottelen tässä että video latais ittesä Youtubeen jotta sitä pääsis sitte vähän editoimaan siellä. Oon ekat videot editoinu iMoviella ja nyt aattelin testata tuben oman työkalun siihen. Saas nähä kuin hermo kestää opetella..

Oon siis todella aloittelija ja newbie tässä. En kunnolla hanskaa tota editointia enkä ehkä sitä ite kuvaustakaan mutta oon vähä sillä asenteella että tehdessä oppii. Oivalsin tuossa että en tahdo kaikkia "mokiakaan" kaikkia editoida pois vaan haluun ehkä jättää siit sellasen "rosoisemman" etten lähe ees yrittämään täydellistä. Ehkä mä sitte joskus osaisin senkin.

Mua myös ujostutti ja jännitytti ihan hirveesti niiden videoiden laittaminen julkiseks. En oikeen tiiä miks. Jännitin myös kovasti miehelle kertomista :D En tajua oikeen sitäkään. Eilen kuitenkin tulin kaapista ja klikkasin nuo julkiseks. Saahan ne sitte vaikka piilotettua sieltä jos vaikka alkaa ahistaan tms. Enää en arastele niin paljoa sitä oman äänen kuulemista tai ku kattoo itteään videolla puhumassa jostain. Ei se nyt mitään lemppariakaan ole mutta ei ihan niin kamalaa kun se ihan alkuun oli.

Tästä voisi päästä sitten katteleen niitä mun vlogejani.. JÄNNITTÄÄ!

Kertokaa mitä ootte mieltä! Mistä tahtoisitte kuulla? Mitä tahotte nähä? Parannusehdotuksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti