2.5.2015

Mistä on lauantai tehty?

Tuntuu että ajatuksenvirta on hyvin vauhdikasta niin ajattelinpa kertoa teille tässä postauksessa mun lauantaistani. Se tulis sisältämään käsitöitä, HMV-pohdintaa ostoksia, mitä tartteis hankkia, kotihaasteita tavaramäärän ja sijoitelun suhteen.. viimeaikojen suosikkeja

Aamu alkoi hitaasti. Nukuin jopa pitkään, ajallisesti tää tarkoittaa jotain puoli12 aikaan nousin sängystä. Nyt kun oon takas työelämässä niin viikonloput on ihan parhautta. Aikaisemmin ne on olleet vaan päiviä muiden seassa. A oli hakemassa meille viidettä uutta autoa ja kun sieltä reissulta kotiutui niin lähettii porukoilta hakemaan meille kaappi yläeteiseen. Vahingossa mainitsin mutsille et broidilla on kiva kaappi telkkarinsa alla johon mutsi sanoi että niitä on vielä yksi ja me saatais se. Mehän sitten haettiin se sitten (just muistin että se kaappi on muuten vielä autossa) ja voisin ottaa siitä kuvaa tässä joku pvä. Tuohon sivupalkin instakohtaan se kuva jokatapauksessa ilmestyy aikasemmin kun ihan tänne tekstin kera ;)

Kaapinhakureissusta kun päästiin himaosoitteeseen ni lähin N:n kanssa kaupoille ja sielt tarttui mukaan vähän pientä kivaa. Alusvaatetta mulle Cubukselta(mä saan sieltä itelle edukkaasti liivejä!!), Emotionista hajuvesi josta oon intoillut jo kauan niin viimeinkin sen sain itelleni, Isadoran kaksi kynsilakkaa, Maybellinen Babylips Electro sarjan huulirasvoja, Tigerista mandala-värityskija ja tussit, Clasulta N:lle kirjoituspöydän laatikkoon kaks koria mihin saa kynät siististi..


Siin ois jonkunlaista kuvaakin noista.

Sophie-vilttiäkin oon saanu aika hyvin edistymään. Se on kyllä NIIN kiva virkattava vaikka on se työläskin. Kävin paikallisesta lankakaupastakin hamsteroimassa lisää lankaa tohon. Siitä kiva virkattava muuten et aika huoletta sekottelen todella erilaisia puuvillalankoja. Koitan vaan kattoa et gramma/metrimäärät täsmäis keskenään ettei tulis liian isoja heittoja lankan paksuudessa. Tällä hetkellä menossa jo part 9 ja huomenna taidetaan julkaista ohjeesta part 17 eli onhan tässä viel paljon tekemistäkin.

Kuvasta muuten löytyy mun uus lempparini, Flapjack. Ihan jäätävän hyvää! Punnitse&Säästä myy noita ja hintakin on vaan 1,10€. Tänään viimeks kävin hamsteroimassa noita mulle ja miehelle :D

Tässä vähän suuntaa antava kuva että minkä kokoinen ois. Kuva on otettu part 7 valmistumisen jälkeen.
Oon koittanu tänää vähä siivoilla kun huomenna tulee rakas R tänne ja aateltii lähteä vähän kupla-ajelulle :P Niin ja toki mennää syömäänkin. Eihän me voida nähdä jos ei syödä. Nii ja siis siivota piti ihan että on sitte ees joku paikka missä istua. Täs siivoilun lomassa oon taas vetäny kierroksia tän ryönän määrän kanssa. Meillä on aivan liikaa tavaraa ja aivan liian vähän tilaa. Mun tekis mieleni vaan hankkia joku roskalava mihin roudais sitte about 20% kaikesta mitä täällä on. Haluaisin noi molemmat alkovit tyhjäks mitkä on tällä hetkellä "varastona".. Toki mä tahtoisin myös kaataa vähä seinää ja rappujakin uusia mutta se ois ehkä liioittelua :D Oon koittanu toria selailla josko siellä ois jotain hienoja vanhoja huonekaluja mihin purkais tätä tekemisen intoa. Niinkun vaikka jotain vanhoja tuoleja mitä vois hioo ja maalata.. Vinkkejä otetaan vastaan mikäli löytyy joltain ylimääräisenä sellaisia tuoleja mitä voisin kunnostaa ;) Muitakin vanhoja huonekaluja saa vinkkailla.

Nyt voisin jatkaa Sophien tekemistä ja kattois hömppää vaikka areenasta tai tubesta :)


1 kommentti: