25.3.2015

Hyvä flow :)

Heippa!

Tuntuu et on taas pitkä aika viime kerrasta. En tajua mihin tää aika arkisin menee, viikonloputkin tuntuu vaan hujahtavan. Päivät menee siihen et sängyst kun pääsee ylös ni likat päiväkotiin ja ite duuniin. Duunista himaan ja himajuttuja puuhastellen tai sitte tovi neulontaa ja sit onkin jo aika mennä nukkumaan..
Niin, duuni. Must tuntuu et oon löytäny sellasen suht ok flow:n. Päivät menee kauheen nopeasti. Tänäänkin hämmennyin kolme kertaa tauoista, ai nytkö se kello on jo tauon verran, vastahan mä olin tauolla. Eikä se huono ole. Onpahan tekemistä ja tykkään tollasesta "paineesta ja kiireestä". Nyt ihan parina viimepäivänä on alkanu tuntuu et konttien purkaminen luonnistuu tosi hyvin ja osaan hoitaa ne vastaanottotoimet aika hyvinkin. Toki mä edelleen kyselen paljon mutta osaan jo ohjeistaa kuskit aika hyvin oikeelle ovelle ja purkaa sit kuormankin. Tänään tein ekaa kertaa varaumankin ja ite sen tajusin että sellanen pitää tehä. Hyvä fiilis siis. Saas nähä mitä on ens viikolla kun pitää alkaa kulkee seittemään duuniin, sopivasti on kellojenkin siirttäminen siinä viikonloppuna ni periaatteessaha mä meen sitte kuuteen. EN TYKKÄÄ! :D

Käsitöitä en o kauheesti oikeestaa saanu edistymään. Sen kaulurin sain pääteltyä mutta ei hajuakaan koska on aikaa ne kaikki monet langanpäät päätellä ja pingottaa/höyryttää se. Laittelen sitte vaikka valmiista kuvaa tänne. Ystävän sukkia (joiden on pitäny olla jo aikaa sitte valmiit) otin tänää työn alle ja aattelin että vois vaikka koittaa tikutella ne seuraavaksi valmiiks. Kuitenkin joutuisa mallineule ni vois olettaa et oltas kohta sovitusmitassa.

Shoppausta en o tainnu luojankiitos harjoittaa juuri ollenkaan. Huulirasva-addiktio mulla on ja oon kaks uutta ostanu. Eos:n Sweet mint ja Hurraw licoricen. On varsin paljon tykästynyt toho Hurraw rasvaan. Pakko haalia niitä lisää..

Tukkakin sai uutta väriä varsin haalistuneen pinkin tilalle. piti ostaa nuo kaikki kolme koska ylläripylläri en saanu päätettyä että mikä noista. Päähän saakka sitten eksyi tuo punaisin ja kyllä, tykkään. Varsin punainen. Koko tuubi siihen sitten kyllä menikin. Tarttee katella kuin hyvin kestää pesuissa. 



Ollaan jo jokunen aika mietitty lastenhuoneeseen juttuja, sellasia sisustusratkaisuja siis. Tarpeina on mahdollisimman tilaystävällinen ja samalla silmää miellyttävä. Kuopus sai tuon kuvassa näkyvän sängyn ystävältä ja ostin siihen vaan uuden petarin. Pitäs vielä patjasuojus ostaa ni ei silmään osuis patjan kuosi joka ei ole yksivärinen vaan kuosillinen. Tämäkin on asia jonka huomaan mutta muut ei. Tärkeä asia siis :D Esikoiselle haettiin sitten viime sunnuntaina tuo unipuun pikkuparvi. Tuli tytöllä tippa linssiin kun ilostui sängyn näkemisestä. Kovasti on kehunu kyllä että tykkää tuosta.
Pakko kyllä kehasta että oon tässä asiassa nyt monesta kohtaa ylpeä itestäni:
a) Molemmat sängyt on käytettynä hankittu, toinen vielä tori.fi:stä. kaivelin ne sieltä ja oikeen ajan kanssa kyttäsin sellasta oikeanlaista juuri meille. (Mä joka en kestä käydä edes kirpparilla)
b) Tinkasin esikoisen sängyn hinnasta 40€ pois ja onnistuin siinä!!
c) Tajuttiin patjanhakureissulla Ikeassa käydä poistonurkasta kattomassa joustinpatjoja ja löydettiin 150€ arvoinen patja 75€:lla!
Eli tosi kivasti säästöäkin!
Nyt puuttuis täydellinen matto, verhot+tanko(rullaverhohan siellä on).. eli paljon puuttuukin.





Nyt kun on alkanu selkeesti olee enemmän valoa päivissä niin jotenkin mulla on aivan liikaa energiaa. En saa edelleenkään kulutettua duunissa sitä tarpeeks vaan jatkan himassa samalla tahdilla.. Välillä vähä huimaa itteekin tää vauhti.

Pitänee ehkä jonkunlainen tilannepäivityskin laittaa liittyen aikasempaan mailivaihtoon sen ihmisen kanssa. On ollut TÄYSI hiljaisuus. Joku vois aatella että mua ahistais tää tai muuten jotenkin painais mutta ei. Mulla on kevyt olo. On sellanen olo että mä asetin ne rajat mitä ei ylitetä ja kerroin että jotta jonkunlainen kommunikointisuhde voidaan pitää yllä niin se vaatii tiettyjä asioita jotka eivät ole todellakaan liikaa pyydettyjä. En voi sanoa että pettyisin mikäli tuohon ei mitään koskaan vastata mutta positiivisella tavalla kyllä yllätyn.

Pakko laittaa pari quotea tähän perään jotka varmaan aukeaa enemmän mulle itelleni kun muille mutta jospa joku niistä vähän saa ajatusta mitä mun päässä liikkuu ja tuntuu.








Tuo kaikki kertoo aika vähän mutta voi olla että liikaakin.
Silti. Musta tuntuu nyt ihan vähän eheämmältä. Ei niin rikkinäiseltä.
:)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti