10.1.2015

Käsitöitä ja migreeniä.

Mulla on räjähtänyt käsityöt vähän ... no, joka suuntaan. On aivan liikaa keskeneräisiä. Jo niin paljon että huomaan jatkuvasti olevani puikkovajeessa. Mullahan siis on puikkoja, kyse ei ole siitä. ne vain on kaikki kiinni töissä. Ravelryyn jo aiheesta kirjoitinkin että mulla on tän vuoden tavoite panostaa käsitöihin. En lupaa tehdä mitään mutta panostan pariin asiaan.
  • Aion käyttää enemmän hyödyksi Ravelryn queue-ominaisuutta ja pyrin neulomaan sen mukaan töitäni
  • Panostan lankoihin mitä hankin jotta en osta lankaa vain langan vuoksi.
  • Yritän saada aikaiseks valmiiden töiden varaston. Helpottaisi suuresti jos haluaa anta lahjaksi jotain itse tehtyä että sen voisi vain ottaa omasta varastosta eikä neuloa kauheella kiireellä edellisenä iltana jotain.
  • Pyrin myös haastamaan itteäni ja koitan opetella tekemään töitä tilauksesta. Ystäville ja sukulaisille vain mutta sekin on mulle jo iso askel. Ennen olen vain ahistunu siitä..
  • Yritän tehdä niin että yhtä työtä per päivä. Saisi ehkä jotain valmiiksikin..
Esikoinen muuten inspiroi mua tässä ihan hetki sitten. Puhui että josko toisin sille töistä vohvelikangasta ni hän vois sitte ponille tehdä siitä vaatteita. On muuten saanut jo aikaiseksikin. Siinä sivussa sitten mä inspiroiduin josko tekisin meille keittiöpyyhkeitä sillä "eskaritekniikalla". Vohvelipujotteluksi sitä taidetaan kutsua? Voin olla väärässäkin..

Tämä nyt o ihan vaiheessa vielä mutta sentäs jotain saanut aikaan..

**

Eilinen olikin päivä joka meni aivan reisille. Heräsin viiden aikaan yöllä järktyttävään migreeniin. On ihan tosi pitkä aika kun viimeks oon noihin aamuöisiin heränny. Ois tääkin voinu jäädä välistä. Tunti siinä tais mennä kun yritin olla oksentamatta koska sitte ois lääkinnällisesti loppuneet keinot. Onneks en ykänny. Duunin laitoin aamulla viestin että myöhästyn migreenin takia että tulen kun selviin oloista.

Duuniin sitten kun selvisin niin puoli kahden aikaan soitetaan sairaalasta että xxx täällä hei. Samaan aikaan ääneen huudahdan että herrajumala mä unohdin! Oli yhdeltä aika sinne sosiaalityöntekijän luokse. Puhelimessa hlö alkoi nauramaan mun reaktiota ja sovittiin sitten uusi aika ens viikolle. Onneksi.

Projekt 333 ei o kauheasti edennyt koska elämä. Jatkuvasti kyl prosessoin päässäni noita juttuja ja nyt pitäs saada aikaseks tehtyä se oman tyylin kartoituskin siitä kirjasta. Sen voisinkin muuten tehdä huomenna. Sain varmaankin muuten noi teema-astiat myytyä! Duunikaveri niistä kiinnostui ja varmaan ensviikolla saisin ne eteenpäin! JEEEEE! 

Tänään olis luvassa synttäröintiä helsingin suunnilla. Jälleen ongelmana että mitä mä laitan päälle, miten mä meikkaan ja äh. Tänkin ois voinu ehkä tehdä aikaisemmin. Heräsin muuten tänäänkin migreenin ja nyt vasta alkaa olo olemaan jotenkin normaali.

(Miten musta tuntuu et puhun samoista asioista uudestaan ja uudestaan.....?)

1 kommentti:

  1. Ihana vohvelipujotus! Ikävä se migreeni. Ja mun pitää kans laittaa kaikki kännykkään. Mulla on kalenteri siellä. Ja totta kai muistutus itelle aina. Ei tuu mitään, jos niin ei tee. Ei pysy elämä muuten järjestyksessä. Joskus normimenotkin pitää laittaa sinne, ihan vaan että muistaa ne.

    VastaaPoista