13.1.2015

Hyvä flow :)

Tiiättekö sen tunteen mikä voi tulla vaikka klo 23:30? Sellainen et nythetipakko? No, joka tapauksessa sellainen mulle tuli eilen tuohon aikaan. Ei ollenkaan hyvä! Sen tunteen aiheutti taas tuo kirja. Ei pitäs lukea sitä kyllä illalla ennen nukahtamista. Merkittävästi meinaan siirtää sitä itse nukahtamisaikaa kun innostuu ja päässä pyörii liikaa juttuja.

Onhan se toki ihan hyväkin että kirja herättää ajatuksia ja ilmeisesti tekee niinkuin kuuluukin sinne pään sisälle. Ajankohta on sillä lukijalla vaan hyvin fiksua valita niin että voi toimia about heti.

Nyt oon sellasessa kohtaa kirjaa että saisin alkaa jo toimimaankin. Pitäs alkaa ensin muodostamaan paperille niitä erilaisia tarpeita vaatteille. Työt ja arki jne. Musta vaikuttaa ainakin vielä varsin kivalle puuhalle kyllä. Sen verran pitää Elisalle kyllä laittaa palautetta että osa kirjan sivuista on väärässä järjestyksessä. Tapahtuu sellaista pomppimista mikä nyt toistaseks ei ole haitannut, ärsyttänyt lähinnä. Reilu sata sivua luettuna ja joku 3 kohtaa on ollut kun ei ole ihan looginen tuo järjestys. Toivottavasti saisin tuohon selvyyden nopsaan :)

Sitten. Tämä saattaa hieman olla vastakarvaan edellisen kanssa mutta.. Hennesit tuli. Mutta olin kyllä tilannut nuo jo muutama viikko sitten ja ennen tuota kirjaostostakin. Yläkuassa vasemmalta oikealle on pitkä collegepaita/mekko, raidallinen lepakkohihainen paita, harmaa v-kaula-aukkoinen löysähkö paita, hassut legginsit, musta paita(joka mulla on jo harmaana mutta TÄYDELLINEN istuvuus). Sitten käsilaukku. Halusin reilun kokoisen mutta perusnäköisen laukun.
Goshin two-in-one primer/puuteri ja hennesilt kabuki-suti. Puuteri on väritöntä (linkin takana lisää infoa) ja oon sellasia tubesta vähän katellu ja heräsi mielenkiinto kokeilla. Eikä ollu edes kallis! 14,90€ tais olla hinta.. Kabuki vaikuttaa ensisivelyn perusteella tosi kivalta, katellaa sitte käytön jälkee oonko samaa mielt.

Sain muuten sen innostuksen saada puikkojakin vapaaksi.. Viikonloppuna valmistui nuoremmalle pipo ja nyt koitan noita sukkia ahkeroida loppuun. Alkoi melkein ärsyttää että mulla ei ole puikkoja kun meinasin jtn alottaa. HITOT! Mulla on niitä ihan hyvin mutta kaikki kiinni töissä :D


Nyt menen takaisin kirjan kimppuun ja alan työstään sitä seuraavaa vaihetta :) Toivottavasti muutkin innostuis tosta ni saisin vaikka intoilukaverin :DD


1 kommentti:

  1. No mulla on tuontapainen kirja. Ja kaikki WIPit (WIP= Work In Progress = kesken oleva työ) Excelissä. Mä teen aina osan kerrallaan ja merkkaan Exceliin, mikä osa on menossa. Siis että koska mä aloitin ja koska mä lopetin. Sit mä merkkaan, montako grammaa meni lankaa. Lisäks mä oon laittanu sinne taulukkoon kaavan, jonka avulla mä lasken, montako metriä kyseiseen neuleen osaan meni lankaa. Kanavatyöt...ne on erikseen. Niistä mä merkkaan vaan sen, koska mä aloitin ja koska mä lopetin ja mikä kyseisen kanavatyön tarkoitus on. Kanavatyöt menevät yleensä lahjaksi.

    VastaaPoista