5.12.2014

Perjantain puuhia.

Onneks tänää ei ollu yhtä hieno päivä kun eilen, duunissa oli kuitenkin hässäkkäpäivä. Sai ratketa moneen suuntaan. Tulipahan tarpeellinen olo :D Ei ollenkaan haitannu koska mulla oli luvassa varsin rentouttava tunti duunin jälkeen. Kävin siis Hannalla hierottavana. Olin iha itseppäisyyspäivän kunniaksi ottanu 60min hieronnan. Hitto että teki hyvää! Olin ihan lötkö sen jälkee ja piti kuitenkin jaksaa viel kauppailla esikoisen kaverille syntträrilahja. Just ja just sain sen tehtyy :D


Lupailin vähän että laittaisin kuvan huulipunasta in action ja siinä se nyt ois. En tosiaan ite osaa ihan vieläkä muodostaa mielipidettä mutta jospa sen täs sais aikaseks. Aion siis jatkaa sen suhteen vielä harjoituksia.


Sain tänää inspiraation Tigeris kun bongasin pitsiteippiä. Tuo on siis pitsinauhaa missä kaksipuoleinen teippi takana. Tuossa ennen kuvassa on washi(?)lla teipatut reunat ja ne ei oikeen toimineet. Musta ainakin lopputulos on varsin kiva ja sopii ton kaapin henkeen..
Laitoin tuohon viereen aika vanhan kuvan tosta kaapista mutta näkeepähän millanen se on.
Tarina kaapilla on siis että se on mun mummin ensimmäisiä huonekaluja ja siis oikeasti vanha ja sen näköinen. Kaikki laatikot ei mene kiinni ja pinnassa näkyy useampikin maalikerros ja sen kulumat. Täydellinen siis meille :D

Sain tänään kuvan mun oravannahkavaihtarista(sukat rannekorusta vaihtari) ja hitto että siit on tulossa hieno! Pikkasen laittaa vauhtia kutimiin saada pikaseen valmista.

Taitaa muuten olla eka viikonloppu pitkään aikaa kun ei ole tekemisen suhteen suunnitelmia o.O Hämmentävää. Viimeks kun oli näin ni heivasin kauheen määrän kaikkea roskiin :D








1 kommentti:

  1. Mulla kesti hetken tajuta toi kuva, mut kyl mä sen sit tajusin. Hieno on.

    VastaaPoista