2.12.2014

Onnenpäivä!

Löytyi!!! Neuletakki löytyi!! Kaksin kappalein jopa. Bikbokista (josta en yleensä löydä yhtään mitään) kaksi kivaa. Harmaa-musta ja mintunvihreä. Minttu on mulle värinä silleen uusi että en omista yhtään mitään sen väristä. 



Oon niin iloinen molemmista!

Sitten. Mulla on muutaman mummin neulomat villasukat jäljellä. Oon siis aivan loppuun kuluttanut. Nämä viimeiset on "tuoreimmat" eli taitavat olla viimeiset mummin mulle tekemät. Rakastan näitä ja tajusin että voisin koittaa tehä hieman samantyyliset uudet itelleni. Just on sopivasti puikoillakin viel raitasukat ni helpostihan ne sitten tekee tälläsiks pitkiks.


Koitin napata kuvan sillee et mun lempparimekkokin näkyis. Ihana ja paras mekko. Isot taskut ja ihana päällä. Saisinpa tollasia uusia monessa värissä. Kuvassa näkyy myös tän hetkinen neuletakki joka oikeesti on jo karun näkönen :D

Mun tarttis varmaa jo tällee pikkuhiljaa tehä asialle nimeltä peili jotain. Ollaan kolme vuotta asuttu tässä ja meillä ei ole peiliä. Ei sillee kiva asia. Tarkennan vielä että ei ole kokovartalopeiliä. Ainoat peilit on keittiössä ja mun vessassa. Ei ihan riitä siis.

Huomenna suunnistan siis Jumboon joululahjaostoksille ja toivon että löytyis kaikki tarpeellinen. Koitan samalla katella pitkään etsimääni Beautyblenderiä. Niitä toki netistä saa mutta mieluiten ensin haluan hypistellä sitä. Kattelen kans kaavakirjoja ja lehtiä jos sais likoille kivojen vaatteiden ohjeita. Huomaan että esikoista kiinnostaa jonkunverran vaatteiden suunnittelu ni se sais sitte osallistuakin hieman kun valitaan kankaita.

Ostoksista tulikin mieleeni että onko muilla ADHD-tyypeillä havaittavissa hillittömän shoppailun laantumista lääkityksen avulla? Huomaan siis shoppailevani paljon fiksummin nykyään. Etsin ja tutkin ja vertailen PALJON enemmän ja teen paljon enempi taustatyötä. Tähän nyt ei ehkä sovi se aikasemman postauksen juttu langan ostosta mutta kun se on laadukasta ja saan ne aika iisisti myytyä eteenpäin mikäli sellanen tilanne tulis..

Nyt on pakko alkaa neulomaan niitä sukkia kun on sellanen superiso inspiskin. Hyödynnän sen siis :)






Kuunnelkaa tää!! <3

(Oon aatellu että laittelisin tälläsiä postausten perään mitkä sopis päivän fiilikseen ja muuhun. Koitan ainakin.)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti