4.12.2014

One of those days.

Se olis pitäny jo heti aamusta tajuta. Päivästä ei ollu tulossa hyvä. Melkolailla kaikki oli jossain vaiheessa menossa jollain tavalla pieleen.

Aloitetaan siis aamusta. Nukuin pommiin. Tarkoitus oli nousta kasilta ja mennä ysiks töihin. heräsin 9:10 ja klo 9:40 olin menos lasten kanssa pihalle ja autoon kun huomasin että autonavaimia ei ole missään. MISSÄÄN. Puhelu miehelle, kiukuttelua, etsintää ja etsintää, uusi puhelu miehelle ja samalla etsintää, ensimmäinen hermoromahdus ja puhelu miehelle. Appiukko tuli pihaan ja hyppäsin rattiin. lapset päiväkotiin ja appiukko kotiinsa. Suunnaksi työpaikka.

Töissä olin klo 10:45. 45min myöhässä siis. Nappasin ekan keräilylistan. 90% kerättävistä oli jossain mistä ei melkein kukaan tiennyt mitään ja loput hukassa. Sain sen tehtyä ja otin seuraavan lista. Se oli vielä hankalampi ja ihan jokaista asiaa sai pitkän kaavan mukaan etsiä.

Lähin duunista normiaikaan ja menin Prismaan hakemaan esikoiselle joululahjaa joka osoittautuikin huonoksi ja piti lennossa sitte keksiä uus. Prismassa sitä ei ollut joten suunnaksi BR-Lelu. Siellä epämääräistä haahuilua ja lelu ostaen.

Selvisin kotiin ja istuin koneelle enkä ees halunnut ajatella etsiväni niitä autonavaimia kun oisin vaa nostanu kierrokseni ja ollu sitte kiukkunen ku mies kotiutuu.

A tuli himaan ja alkoi ettimään avaimia ja noin 45sek päästä tulee eteisestä että näitäkö sä etsit.


Mies haki lapset päiväkodista koska ilmoitin istuvani hetken koneella ja syöväni kakkua koska ketutuskäyrä oli melkoisen nousujohteinen.

Perhe kotiutui ja noin tunnin ajan kaikki oli ihan ok.

Tuon tunnin jälkeen menin nettiin selaileen yksiä meikkejä joista oon haavellut jo hyvän tovin ja aattelin että nyt ne ostan, vähän niinkuin hyvää joulua minä.

VIRHE.

Ostoskorissa tarvittavat ja hyvin harkitut tuotteet. Olin tuoltakin siis ennenkin tilannut juttuja joten ei ollut uusi homma. Pääsin tilauksessa kohtaan maksu. Syötin maksutiedot.Ei onnistu. Tarkastin tilin tiedot pankin mobiilisovelluksella ja huomasin että rahaa oli vähemmän kun aattelin ja korjasin tilanteen. Uusi maksuyritys. Ei onnistu, Tarkistan selaimella tilin ja kortin asetukset. Siinä kohtaa huomaan että rahaa onkin yhtäkkiä vähemmän koska yllättäen on ilmaantunut katevarauksia vuorokauden ajalta. Onpa kiva. Korjaan saldon oikeaksi ja yritän uudestaan maksaa ostoskorin sisältöä. Ei onnistu.

Syvä huokaus.

Teen koko maksutapahtuman alusta asti uusiks ja kun tulee kortin varmistuskohta niin koitan etsiä puhelimesta verkkopankkitunnareiden oikeaa numeroa. Puhelin on kuollut. Siis näyttö pimeä eikä aukea.


FUCK

Tässä kohtaa ohimosuoni tykytti ja pulssi oli liikaa.

seuraavat 2h menikin puhelimen elvytykseen. Ei reagointia mihinkään paineluun tai iTunesiin ja MIHINKÄÄN. Irkitse sitte sain neuvon koittaa nappicomboa painaa ja jonkun kerran sitä yritin ja sitten luovutin.

TADAA!

It's alive!!

Yhtäkkiä se vaan käynnisty. Suoraan näytönlukitustilaan. Ei pyytänyt sim-koodia edes.

En ymmärrä.

Teki mieli itkeä :D

Mieskin huomas helpotuksen ja sain sarkastisehkon olalle taputuksen. Niin ja lautasellisen ruokaa minkä se teki mun epätoivoni aikana. Nachovuokaa.

Helpotti.

Tästä kaikesta selvinneenä niin tilasin muuten niitä meikkejä sitten. Koin ansainneeni ne.

Kerron niistä vaikka sitten kun mulle saakka ehtivät..

Saako nyt syödä kakkua ja neuloa. Jos vaikka ei enää sitte kävis mitää? :D


2 kommenttia:

  1. Mä tiedän ton tunteen. Mä niin tiedän sen! Jos mulla kestää jonkin ettiminen, mä luovutan saman tien, koska koko loppupäivä on kuitenkin pilalla, eikä mikään sinä päivänä tule onnistumaan.

    VastaaPoista