20.12.2014

Lauantain pikaiset turinat.

Jopas taas on aikaa vierähtäny. Tuntuu et mitä lähempänä joulu on ni sitä vähemmän on "ylimääräistä" aikaa.

Aikaisemmin taisin mainita mun tabista ja että koitan sitä elvyttää henkiin. Mä onnistuin! Se heräs ja toimii ihan hyvin. Latauksen kanssa on ongelmaa edelleen mutta toimii silti jotenkuten.

Se toimii!

Saatettii miehen kanssa antaa jo yhet lahjat toisillemme eilen koska saatetaan olla malttamattomia. Mä sain kauan haluamani puikkosetin ja mies sai uuden pelin Xboxille. Jokunen päivä sitte mietittii et josko ostettas uus konsoli yhessä. Tosiaa taloudesta löytyy se Xbox 360, Nintendo Wii U ja 2x Nintendo DS. Seuraava ois siis loogisesti PS4. Ollaan viel suunnitteluasteella mut saas nähä.
Ps:lle sais kivoi pelei mitä ei noille muille tunnu saavan ja mua ehkä kiinnostais hieman hypätä mukavuusalueeni ulkopuolelle ja koittaa jtn uudenlaista. Tällä tarkoitan muutakin kun Marioo tai Crash Bandicoottia :D En oikee tiiä millanen se sitte ois mitä tahtoisin koittaa mutta mitään överiäiskintää se ei sais olla eikä mitää jäätävää sotimista ja sellast. Saa ehdotella :)

Tänää ois luvassa pikkujouluilua isommalla kaveriporukalla ja hitsi että ootan kovasti. Saas nähä tajuanko ottaa ollenka kuvia illal mutta mikäli näin käy ni voisin jonkunlaisen postauksen tehä aiheesta. Mietin et oisko musta siihen että laittaisin uuden mekon. Sen siis minkä vasta Hennesilt tilasin ja mitä mietin että tohdinko.. Jää mietinnän asteelle viel parin tunnin ajaks.

Torstaina olikin sitten kiva postipäivä:


Mun Urban Decayt tuli! Nyt onki sitte illat käytetty testailuun. Tulokset olleet melko koomisia koska oon tehny aina eripari silmät :D Youtubestaki oon monta passelia jeesivideoo löytäny enkä oikee enää tiiä mikä niistä ois vaikka tätä iltaa miettien paras.

Eilen alko likoilla ja miehellä joululoma. Pari viikkoa sitä tiedossa siis. Mul on viel ma ja ti duunia ja sit seuraavan kerran 7.pvä meen takas.

Olin muuten fiksu ja hankin itellenki näppärän joulukiireenkin viel. Kysyin appiukolta että tarviiko se sukkia -.- Tietysti se tarvii ja sitte teen sellaset. Se virhe oli siinä et kysyn VIIKKOA ennen aattoa. Oisko ollu fiksumpaa vaikka kysyä paria viikkoa ennen? No, nasa-langasta on nyt tulossa sitten sukat. Onneks on kivat puikot millä tehä ;)


1 kommentti:

  1. Hyvä et tabi palas henkiin. Mut joskus pitää huokasta helpotuksesta ja alkaa varmuuskopioimaan myrskytuulen lailla, koska seuraava kerta voi olla se, et sitä ei enää saa elvytettyä.

    VastaaPoista