1.12.2014

Gods and monsters.


Laittakaapä tää heti alkuun soimaan ni tiiätte mitä mulla on ollu viimeiset monta päivää kun tuo soinut repeatilla päässä aivan koko ajan.
Olipas päivä. Sain itteni kerrankin ajoissa ylös aamulla, JEI!! Olin duunissa siis 20yli kaheksan ja hupsistaheijaa taas ylitöiksi meni mutta ei haittaa. Jalat jostain syystä aivan muusina ja selkä. Selkeästi siis väärät kengät. Aamusta myös ylläriksi mulle nakitettiin kaksi uutta opetettavaksi eli tein sitte päivän aikana omia töitä ja siinä sivussa opetin kahta uuttakin. Voin kertoa että hiki tuli. Ei oo kyllä tuo opettaminen mun hommaani. Mä en siis tykkää et joku toimii mun varjona koko ajan. Vaikka siis sehän se pointti siinä onkin :D Auttaa tykkään ja muuta mutta että koko päivä jonkun opettamista on sellane mist en perusta. Ehkä siinä on sekin että kun on vähä niinkun mun vastuulla se työn tulos että meneekö huti vai ei ja en kuitenkaan voi kaikkea sen uuden tyypin puolestakaan tehä.

Oon tässä jo tovin miettinyt että pitäs jostain haalia lapsille hupparin ja collegehousujen kaavat ni voisin duunista ostaa kangasta ja tekasta noille vaatetta. Uudessa burdassa ainakin oli pari kivaa ohjetta vaikka nyt ei suoranaisesti noita ollukaan. Voipi joutua ostamaan senkin..
Otan vastaan vinkkejä kyllä että mistä moiset ohjeet löytäis :)

Aattelin myös että ton saumurin voisin huollattaa. Saisko pikkasen paljon helpommin tehtyä about kaiken..

Sitten mulla ois käynnissä neuletakin haku. Tuntuu et syksymmällä oli PALJON valikoimaa ja nyt ei ole juuri mitään. Mulla on siis ilmeisesti liian vaativa maku. Loose fit, taskut, ei lyhyt mutta ei liian pitkäkään, neutraali väri eli mun kohdalla jonkun sävyinen harmaa, ei kutita eli sais olla muoviakin. Ihan kauheet vaatimukset siis. Mulla on talvisin pakko olla melkolailla aina neuletakki jossa taskut, muuten en osaa olla. Tällä hetkellä mulla on kaks ja ne molemmat alkaa olee finaalissa. Niijoo, hinta, ei sais maksaa omaisuutta. Toki sitä vois itekin tehä mutta kun tietää mun lankamaun ni ois kaukana siitä omaisuuden maksamisesta, ei siis kauheen kannattavaa.
Tähänkin saa kertoa jos on joku varsin hyvä neuletakki tiedossa :)

Langoista päästäänkin sitten sopivasti aiheeseen Wollmeise. Kliketiklik ja hups. Viis vyyhtiä tulossa. Perustelen tämän sillä että hinnat kallistuu vuoden alussa niin nyt saa vielä "vanhaan" hintaan. Ens ma on siis odotettavissa kuvapäivitystä aiheesta.

**

Ystävä sanoi tässä tovi sitten aika kivasti kun oli mun blogia lukenut. Linkkasi biisinkin jossa oli osuvat sanat ja kyllä, olen samaa mieltä.


Well are you with them, if not, let it go
You're either going to rock the boat,
Or have what they're handing out
Now you're somewhere remote
They think you got a wire broke
But what you hashing up?
Something that you wrote
Is going to make a good lifeboat
Asylum for the torn
A rumbling below
Said if not now you'll never go 
So while we wait it out

Santigold – God From The Machine


**

Huomenna ois luvassa taas normi duunipäivä ja sitte ke oiskin duunista vapari ja ystävän kanssa Jumboa aamupäivästä jos vaikka ei ois aivan täynnä se lafka siihen aikaan.


Ens viikko alkaa pikkase jännittää kun on I:n kanssa osastojaksoa sairaalan neuro-osastolla. Siel ollaa kolme päivää aamusta johki kahteen asti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti