15.11.2014

Lauantai

Meillä olikin hieman normista poikkeava lauantai. A lähti heti aamusta Lappeenantaan autojuttuja tekeen ja ite vaan olin koko aamun. Tarkoitushan oli sitä ja tätä ja tota, loppu tulema oli ei mitään noista. Likatkin oli viimeyön anoppilassa eli olin vaan elukoiden kanssa. Aamupäivänhän mä sitte käytinki tän blogin kyhäilyyn.

Kun oltiin likat haettu ja samalla saatu koiralle ISO kassillinen peuran luita (tällä kertaa ilman uunitusta) niin alettiin A:n kanssa puuhasteleen ja nakitettiin likatkin siivoamaan oma huone.
Oon todennu että pää tykkää eniten kun saa puuhastella himajuttuja loogisemmaks.

Mulla on ollu joku juttu ja se on tarkoittanu ryönän poisheittämistä. ÄRSYTTÄÄ ryönä ja roipe ja sellanen turhake. Oon nyt viikon parin sisää heittäny monta kassia käsityökamaa roskiin ja yhen ikeakassillisen vein KiKen uusiopajalle. Tiiän että menee ainakin käyttöön ja tarpeeseen. Järkkäsin sillo reilu viikko sitte ton lipastonkin laatikot jotka oon vallannu itelleni langoille ja tarvikkeille. Nyt on paljon loogisemmin kaikki. Puuvillat ja villat eri lootassa, keskeneräiset omassaan ja sit viel jämälangat pussitin erikseen.

Tarkoitus ois pikkuhiljaa loppuvuotta kohden saada sitä ylimääräistä tavaraa pois ja roskiin. Yläkerrassa on yks alkovi vaiheessa ja kellarissa on paljon viel ihan roskaa. Jos vaikka huomenna?

N pyysi tässä et tehtäis sille kännykkäpussukka, itelläkin ois tarve jollekin sellaselle. Pitäs töissä saada siis puhelin, huuli- ja käsirasva, kyniä ja avaimet johonkin roikkumaan. Töistä ostin tässä just kangastakin. Ne vaan on trikoota et tarttis keksiä eka se juttu millaisen tekis... mietintämyssy ollu jo viikon päässä.

**

Noin. Taas kävin pistämässä turhuuksia roskiin. :D Tää on selkeesti jtn anti-shoppailua tai jotain.. En ymmärä. Ei o ennen tällästäkä ollu.

1 kommentti:

  1. Mulla on vähän samaa, kun yritän raivata turhia tavaroita pois. Mutta en halua, että sitä kukaan kiirehtii. Jos joku kiirehtii, menen vain lukkoon. Jos saan tehdä omaan pieneen tahtiini ja omalla pienellä tavallani, se on hyvä ja pää pysyy menossa mukana.

    VastaaPoista