27.11.2014

Lankaa ja wip juttuja.

Tänään olinkin taas ylitöissä vähän vahingossa. Oli kiirettä ja hyvä flow ni mikäs siinä tehdessä. Ostin vähän kankaitakin, vihreetä ja keltasta trikoota, ruskea-turkoosia valastrikoota ja heijastintarvikkeita. Himaan ku pääsin ni napsin "karkkikuvat" eli Wollmeisevarastoni kuvasin jotta saan ravelryä hieman ajantasalle. Selkeesti mulla on edelleen tarve järkkäilylle koska kun kotoa loppuu tekeminen ni sitte pitää alkaa ravelryn stashin kimppuun käydä :D

Tuollainen ois mun karkkikuvani. Sopivasti näkyy värien nimetkin ni ei tartte alkaa selostamaankaan ehkä niistä. Nuo on mun herkuimmat värini täl hetkellä. Rakastan Safrania ja tuota keskimmäistä Lavendelia. Ihan superkauniit!

Tällästä mulla on kesken nyt. En toki joka päivä tee kaikkia. Tällä hetkellä teen noita kahta ylimmäista tumppua. Eka on Cthulhut ja tokana Cold As Fuck-tumput. Pipo vaatis muutaman kerroksen enää, keskellä on Heaven and Space -huivi, sen vieressä lumiukkotumput, alavasurissa ehkä viltin alku, keskellä Owlie-sukat ja vikana Hupputakki. Little Minx sukat on kans kesken mutta en niitä heti löytänyt.. 

Ehkä jotenkin käy ilmi tää mun ADD näistä projektikuvista :DD Enipoo, saan mä valmistakin aina sillon tällön.

**


Eilen tulikin postattua useampaan kertaan. Takki meinaa siis olla aika tyhjä. Monta tsemppisydäntäkin sain :)

Joulusta sen verran että pitkästä aikaa ootan kovasti. Aikasemmat kaikki joulut on mennyt siis kaavalla koko perheen kanssa jonnekin ja sitten illalla kotiin. TAI, meille on tullut molempien vanhemmat. Nyt on eka joulu kun me ollaan perheen kesken kotona, syitä siihen on muutama mutta silti, OLEN INNOISSANI!! Ihan vaan me. Joulupäivänä sitte saa juosta sinne ja tänne sukuloimassa mutta että aatto ollaan keskenämme. TYKKÄÄN. Saan opetella ite tekeen jouluruokia (kyllä, olen jopa tästä innoissani), saa olla rauhassa kotona ilman että tarttee miettiä aikataulua.. Meidän jouluun kuuluu kuitenkin että pukeudutaan nätisti vaikka oltaiskin vaan keskenämme, laitetaan pöytä nätiksi ja syödään ja syödään ja syödään, niinjoo suklaata pitää olla kans himuiset määrät :D Oon joka jouluksi hankkinut tai likat on saaneet tuliaisiksi juhlamekot. Eli ollaan ihan oikeasti sittten hienona. Toki olen kutsunut molempien vanhemmat meille jos tahtovat tulla käymään mutta me aateltiin ottaa rennosti. Joulupuuronkin teen aamusta, toivottavasti broidi tulis ainakin puurolle :)
Joulupukki* ei varmaankaan tule sisälle asti vaan jättää lahjat sopivasti ovelle ja kiirehtii seuraavaan osoitteeseen. Toivon että lapset ei sais tuhottomasti paketteja niin että kärsivät taas inflaation, mieluummin siis muutama toivotuin ja isompi ja sitten jos kokee vielä tarvetta hankinnoille niin tulisi niinkin kätevänä asiana kun lahjakorttina. Nähtäväksi siis jää.

*Niin. Joulupukki. Itse muistan sen vain ahdistavana asiana. Yhteislaulua, yök. Pakko vastailla kysymyksiin kaikkien odottaessa, yök. Esittämistä ja teennäistä oloa (näin sen itse koin siis), yök. Pakollinen paha joulussa. Tämän takia tehdään nyt tämä joulu erilailla pukin suhteen. Itse muistan ne joulut parhaimpina kun ei sitä pukkia tullutkaan kun se ei ehtinyt.. Itestä tuntuu et se on aikuisille (isovanhemmat yms.) tärkeämpää kuin niille lapsille. Mun mielestä esikoinen ainakin tulee tässä asiassa muhun ja ahdistuu tollasesta.
**

Oon huomannu muista blogeista että siellä kovasti kysellään aiheita postauksiin. Teenpä nyt siis itsekin näin. Mulla toki on mielessä muutamat ihan aiheet mistä tahon kertoa mutta onko teillä mitään mistä tahtoisitte kuulla? Kommentteihin voi sellaiset laittaa ja mikäli ei halua sitä julkisesti sanoa niin laittaa kommentin perään että älä julkaise tätä. Silloin se jää vaan mun nähtäväksi jos en sitä julkiseksi hyväksy :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti